فروش عمده فلفل دلمه ای

سبزینو فلفل دلمه ای رنگی اصفهان مناسب برای صادرات را به صورت فروش عمده به فروش می رساند. فلفل دلمه ای رنگی شامل فلفل دلمه قرمز، نارنجی و زرد می شود.
فروش عمده فلفل دلمه
توجه داشته باشید که در فروش عمده فلفل دلمه ای، نمی توان یک کانتینر را از یک رنگ فلفل دلمه تکمیل نمود و می بایست خرید شما شامل هر سه رنگ باشد.
سبزینو خریدار عمده محصولات گلخانه ای شما نیز هست و در حال حاضر به صورت تضمینی فلفل دلمه رنگی تولید گلخانه های شما را خریداری می کند.
در فروش عمده فلفل دلمه ای، 50 تا 60 درصد کانتینر از رنگ قرمز، حدود 30% رنگ زرد و 15 تا 20 درصد رنگ نارنجی چیدمان می شود.
عمده مشتریانی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، قصد صادرات فلفل دلمه رنگی را دارند و دغدغه مهم آنها، کیفیت و سلامت محصولی است که خریداری نموده اند.
سبزینو این دغدغه را با ارائه راهکاری مناسب، برای ایشان برطرف کرده و مشتری می تواند خودش یا نماینده ای را برای نظارت راهی انبار، جایی که فلفل دلمه ها در حال سورتینگ و بسته بندی می باشند، ارسال کند.
برای خرید و فروش عمده فلفل دلمه رنگی اصفهان صادراتی می توانید مستقیما با کارشناس فروش خانم زهره نوروزی تماس حاصل نمایید.
قیمت امروز فلفل دلمه ای را روز انه از طریق واحد فروش سبزینو استعلام کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرمای مضافتی بم

انواع خرمای صادراتی ایران